Trwają prace modernizacyjne na naszej stronie.
Przepraszamy za utrudnienia.
Możesz przejść do poprzedniej wersji strony korzystając z tego linku.

Zajęcia otwarte w 2b

12.12 odbyły się w klasie 2b zajęcia otwarte dla rodziców. Podczas tego spotkania miały okazję zaprezentować się dzieci biorące udział w zajęciach z języka migowego. Zaśpiewali i zamigali kolędę „Cicha noc”. Podczas zajęć warsztatowych uczniowie wraz z rodzicami wykonali ozdoby i prezenciki, które będzie można nabyć na poniedziałkowej „Magicznej ulicy”, na którą wszystkich serdecznie zapraszamy.Wielkie podziękowania należą się rodzicom za tak wspaniałą frekwencję. ? Wych. A. Kus-Kokowska…

WIĘCEJ...

Stypendia szkolne – ważne

Szanowni rodzice Stypendia szkolne wypłacane będą w dniach 16-20.12.2019 r. w godzinach 10.00 – 12.00. Po wypłaty prosimy kierować się do BYŁEJ ŚWIETLICY DZIECI STARSZYCH – wejście główne szkoły. Przy wypłacie stypendium, będą wydawane również decyzje. Prosimy o ścisłe przestrzeganie ustalonego terminu wypłat.

WIĘCEJ...

Mikołaj w bibliotece

Dzieci z grup zerowych w tym roku pospieszyły na spotkanie z Mikołajem do biblioteki pedagogicznej w ZCDN-ie. Podczas spotkania przedszkolaki wysłuchały bajki, którą przeczytał pomocnik Mikołaja, następnie obejrzały zaplecze i znalazły list, który zostawił Święty Mikołaj. Po długich nawoływaniach przez dzieci zjawił się niezwykły gość. Renata Zyber…

WIĘCEJ...

Wyjście na pocztę

W poniedziałek 9.12 przedszkolaki z grup zerowych 03 i 05 poszły z wizytą na pocztę. Celem wycieczki było wysłanie kartek świątecznych do różnych placówek z Polski w celu wymiany pocztówkowej. Przedszkolaki poznały drogę listu od nadawcy do adresata oraz zasady zachowania się na poczcie. Paulina Woźniak, Bożena Demkowicz…

WIĘCEJ...

Zaproszenie na Jasełka

Serdecznie zapraszamy pracowników SP5, emerytów i rodziców na JASEŁKA w wykonaniu uczniów z klasy 2a i 3a. Jasełka odbędą się 18 grudnia 2019 roku (środa) o godz. 17.00 w sali gimnastycznej. Organizatorki Lilla Fronczyk, Agata Orzech…

WIĘCEJ...

Ułatwienia dostępu