Klauzula informacyjna w związku z przyjmowaniem zgłoszeń naruszeń prawa adresowana do sygnalistów oraz osób, których dotyczy zgłoszenie

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 5 w Szczecinie. Z Administratorem można skontaktować się listownie: ul. Bł. Królowej Jadwigi, 70-262 Szczecin, e-mailowo: sp5@miasto.szczecin.pl oraz telefonicznie: 91 43 33 007.
  2. Z Inspektorem Ochrony Danych oraz jego zastępcą można się skontaktować e-mailowo: iod@spnt.pl oraz telefonicznie: 91 85 22 093.
  3. Celem przetwarzania Państwa danych osobowych jest przyjmowanie zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowanie stosownych działań następczych.
  4. Podstawę prawną przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tzn. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. 
  5. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 lat po zakończeniu roku kalendarzowego, w którym zakończono działania następcze, lub po zakończeniu postępowań zainicjowanych tymi działaniami.
  6. Odbiorcami danych mogą być podmioty, którym należy udostępnić dane osobowe w celu wykonania obowiązku prawnego, np. organy publiczne, sądy oraz zaufane podmioty, którym administrator powierzył przetwarzanie danych.
  7. Mają Państwo prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. 
  8. Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uznają Państwo, iż przetwarzanie przez Administratora Państwa danych osobowych narusza przepisy dot. ochrony danych osobowych.
  9. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak może okazać się niezbędne do przyjęcia zgłaszanych naruszeń prawa i podjęcia stosownych działań następczych, jeśli Administrator zadecyduje o nieprzyjmowaniu zgłoszeń anonimowych.

Ułatwienia dostępu