• Obraz1.jpg
  • P1160082.JPG
  • P1160101.JPG
  • P1160108.JPG
  • P1160114.JPG
  • P1160118.JPG
  • P1160130.JPG
  • P1160133.JPG
  • SP5.jpg

UWAGA!!! Nowe zasady parkowania od 1.04.2021 r.

Szanowni Państwo, prosimy o zapoznanie się z artykułem dotyczącym zmian w Stefie Płatnego Parkowania od 1.04.2021 r.
link w załączeniu: https://wszczecinie.pl/aktualnosci,abonamenty_i_ryczalty_spp_juz_dostepne_nadchodza_zmiany_w_parkowaniu,id-37311.html

Od 1.04.2021 r. boisko szkolne będzie zamknięte, rodzice powinni udać się do biura SPP w celu odebrania bezpłatnych biletów. Szczegóły i informacje w biurze SPP.

ZARZĄDZENIE NR 35/21
PREZYDENTA MIASTA SZCZECIN
z dnia 22 stycznia 2021 r.

w sprawie określenia terminów przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminów składania dokumentów, na rok szkolny 2021/2022 do publicznych przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w publicznych szkołach podstawowych i klas I publicznych szkół podstawowych

Na podstawie art. 154 ust. 1 pkt 1 w związku z art. 29 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 910, poz. 1378, z 2021 r. poz.4), zarządzam, co następuje:

§ 1. Określa się na rok szkolny 2021/2022 terminy przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminy składania dokumentów do publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w publicznych szkołach podstawowych - załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§ 2. Określa się na rok szkolny 2021/2022 terminy przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego, w tym terminy składania dokumentów do klas I publicznych szkół podstawowych - załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.

§ 3. Wykonanie Zarządzenia powierza się dyrektorowi Wydziału Oświaty.

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Prezydent Miasta

Piotr Krzystek

DRODZY RODZICE I UCZNIOWIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ

OPŁATA ZA OBIADY, MIESIĄC LUTY

20 dni x 4,5 zł = 90,00 ZŁ

WPŁAT DOKONUJEMY W DNIACH

1-5.02.2021

PROSIMY O TRZYMANIE SIĘ TERMINÓW WPŁAT!

NUMER KONTA: 58 1020 4795 0000 9002 0278 4130

 

W tytule należy wpisać imię i nazwisko dziecka, klasę oraz miesiąc za który dokonana jest wpłata, np.: Jan Kowalski 2b luty

Przypominamy, że wszelkie nieobecności muszą zostać zgłoszone dzień przed w sekretariacie szkoły u intendenta lub na maila szkolnego w celu odliczeń. Z góry dziękujemy

W dniu 15.02.20201 r. będą wypłacane stypendia w godz. 9.00 - 14.00.

W dniu dzisiejszym tj. 9.02.2021 sekretariat jest czynny do godz. 14.00, ze względu na awarię ciepłowniczą. Wszelkie sprawy i zapytania prosimy przesyłać na adres : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.