Regulamin szkolnego konkursu plastycznego
„WIOSENNA ŁĄKA”

Miejsce konkursu: Szkoła Podstawowa nr 5

Uczestnicy konkursu: konkurs adresowany jest do dzieci z grup przedszkolnych

DRODZY RODZICE I UCZNIOWIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ

OPŁATA ZA OBIADY MIESIĄC

MAJ

20 dni x 4,5 zł = 90 ZŁ

Klasa 1b wykonała ostatnie zadanie w ramach realizacji projektu "Mali matematycy. Gdzie się kryje matematyka?". Temat "Ile ścian ma wielościan" dostarczył uczniom nowej i ważnej wiedzy na temat figur przestrzennych. Wykonanie figur z siatek, budowa modeli oraz inne działania praktyczne pozwoliły nam zdobyć nowe umiejętności. Więcej zdjęć w naszej galerii.

Aleksandra Kuriata

„Dbamy o zasoby naturalne”- pod takim hasłem odbyło się czwarte spotkanie w ramach programu "Kubusiowi Przyjaciele Natury". Podczas zajęć dzieci poszerzyły swoją wiedzę na temat powietrza, wody i energii – trzech niezwykle ważnych zasobów naturalnych, bez których trudno byłoby nam żyć. Dowiedziały się, co sprawia, że powietrze jest zanieczyszczone i co należy robić, aby zmniejszyć jego zanieczyszczenie. Dzieci szukały także sposobów oszczędzania wody oraz dowiedziały się, skąd się bierze prąd, do czego go używamy i jak należy go oszczędzać. więcej zdjęć  naszej galerii.

Koordynator programu:
Elżbieta Kopytko

Dziś nareszcie mogliśmy wrócić do szkoły i spotkać się ze swymi przyjaciółmi i nauczycielami. Niestety nie zdążyliśmy się wiele nauczyć gdyż okazało się, że czekał na nas list od Ducha Szkoły. Miał dla nas ważne zadanie. Musieliśmy odnaleźć i skompletować rozkradziony obraz. Podzieleni na grupy rozwiązywaliśmy matematyczne i logiczne zagadki poukrywane po całej szkole.

Ponieważ byliśmy zrelaksowani i wypoczęci po weekendzie nie zajęło nam to zbyt wiele czasu. Po godzinie obie grupy zdobyły wszystkie elementy układanki.

Dumna wychowawczyni kl.3b

A.Kus- Kokowska Image

Kwiecień to miesiąc, w którym dużo uwagi poświęciliśmy ekologii i ochronie przyrody. Uczniowie z grupy 03 pamiętają o oszczędzaniu energii, segregacji śmieci i szanowaniu środowiska naturalnego. Na zajęciach dzieci tworzyły własne eko-zabawki z recyklingu i ozdobiły pojemnik na makulaturę. Następnie, wykonując działania na odejmowanie, zbieraliśmy śmieci na macie do kodowania. Taką matematyką bardzo lubimy! Więcej zdjęć w naszej galerii.

Bożena Demkowicz