Ułatwienia dostępu

  • Zabawa karnawałowa w grupie 03

    Zabawa karnawałowa w grupie 03

    W piątek 29 stycznia w grupie 03 odbył się długo wyczekiwany bal karnawałowy, na który przybyły różne zwierzątka…

  • Międzynarodowy Dzień Puzzli w OP 5 – Tygryski

    Międzynarodowy Dzień Puzzli w OP 5 – Tygryski

    W piątek 29 stycznia 2021r. obchodziliśmy w naszej grupie Międzynarodowy Dzień Puzzli.

  • Konkurs matematyczny

    Nauczyciele matematyki zapraszają uczniów klas IV-VII do udziału w konkursie matematyczno – plastycznym „MATEMATYCZNY KOMIKS” Konkurs organizowany jest przez Szkołę Podstawową nr 5 im. Henryka Sienkiewicza w Szczecinie. Celem konkursu jest: wykonanie ciekawego komiksu składającego się z 10 scenek, gdzie głównym bohaterem będzie dowolna figura geometryczna np. trójkąt; rozwijanie inwencji twórczej i sprawności manualnej, rozwijanie…

  • Zabawa karnawałowa w 02

    Zabawa karnawałowa w 02

    „W piątek 29 stycznia grupa 02 z zerówek bawiła się na balu karnawałowym.

  • Ogólnopolski program edukacyjny: Kubusiowi Przyjaciele Natury

    Ogólnopolski program edukacyjny: Kubusiowi Przyjaciele Natury

    W bieżącym roku szkolnym grupy 01, 02 i 03 przystąpiły do Ogólnopolskiego programu edukacyjnego „Kubusiowi Przyjaciele Natury”.

  • Dziel się uśmiechem

    Dziel się uśmiechem

    W styczniu 2021 uczniowie z klas 1-3 oraz dzieci z oddziału przedszkolnego z grup „0” realizowały program edukacyjno – profilaktyczny „Dziel się uśmiechem”.

  • Zdjęcia z balu karnawałowego OP4 Żyrafki

    Zdjęcia z balu karnawałowego OP4 Żyrafki

    W środę 27.01 w grupie Żyrafki odbył się bal karnawałowy.

  • Zarządzenie Nr 35/21 Prezydenta Miasta Szczecin w sprawie terminów rekrutacji

    Zarządzenie Nr 35/21 Prezydenta Miasta Szczecin w sprawie terminów rekrutacji

    {phocadownload view=category|id=1219|target=s}

  • Mali artyści z 02 i nowe technologie

    Mali artyści z 02 i nowe technologie

    W każdym z nas drzemie ukryty talent lecz nie zawsze mamy sposobność by go odkryć. Tym razem dzieci z grupy 02 zastanawiały się co to znaczy być kreatywnym, mieć talent, czy też używać wyobraźni. W połączeniu z aplikacją Quiver stworzyliśmy swoje małe dzieła w technologii 3d. Efekt? A. Kus- KokowskaP. Woźniak